piątek, 10 listopada 2017

Czas na kolejny wyjazd!

google.com
W październiku składałem podanie o stypendium EGSC Professional Development (LINK) na wyjazd na konferencje "Advances in Tunneling Technology" w Seattle. Niestety, nie udało mi się otrzymać żadnych środków. Mój opiekun naukowy zaproponował mi zaaplikowanie o pomoc finansową z naszego wydziału CEEM (Civil Enginnering and Engineering Mechanics). Oczywście tak też zrobiłem i otrzymałem $350 stypendium na wyjazd do Seattle!

W najbliższą niedzielę o 7 rano wylatuję na drugi koniec Stanów. W Seattle spędzę 4 pełne dni. Konferencja odbywa się we wtorek i środę. W poniedziałek organizowana jest wycieczka na budowę Alaskan Way Tunnel w Seattle, gdzie użyto największej maszyny drążącej na świecie, o średnicy 17.5 m. Przylatuję dwa dni wcześniej, aby poznać to miasto i zobaczyć wszystko to co ma do  najlepszego do zaoferowania. Mam długą listę miejsc do odwiedzenia, dlatego następne dni będą dość intensywne.

Seattle nazywane jest 'Rainy City' i chyba nie bez powodu. Oto prognoza pogody na czas mojego pobytu. Oby się tylko nie potwierdziła..
W czasie mojego wyjazdu, nie będę w stanie być na zajęciach na uczelni. Nie jest to jednak problemem na Columbia University. Moje zajęcia są nagrywane i dostępne on-line w czasie rzeczywistym. Jest możliwość studiowania on-line i dla takich studentów jest dostępna taka możliwość. Będąc nawet na drugim końcu świata możemy uczestniczyć w zajęciach w tym samym czasie jak normalni studenci. Kolejna rzecz, jaką powinniśmy wdrożyć na polskich uczelniach. Taka tam dygresja :)

No dobra, czas się pakować i ruszać w kolejną wyprawę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz