środa, 16 sierpnia 2017

Podpatrzone w USA I - Stick-On Wallet

Pomyślałem, że co jakiś czas będę umieszczał rzeczy, przedmioty, które są dla mnie nowe i nigdy wcześniej ich nie widziałem w Naszym kraju. Do niektórych już tak się przyzwyczaiłem, że już sam nie wiem czy one są nowe czy nie. Może ktoś z Was mi powie czy już takie przedmioty znajdują się w Polsce? A może istniały od zawsze, a ja o nich po prostu nie wiedziałem?

Stick-On Wallet jest to nic innego jak guma przyklejona na tylnej stronie telefonu. Ma ona rozmiar karty kredytowej. Ze względu na to, iż ludzie w NYC coraz rzadziej używają gotówki to stick-on wallet służy jako portfel, w którym trzymamy karty kredytowe, karty miejskie, bilety itp. Są takie, które mają jedną kieszeń, ale widziałem rozbudowane wersje z 5-6 kieszeniami. 

Nowojorczycy nie wypuszczają swoich Iphone'ów nawet na sekundę. Przy każdym wejściu do metra nie ma potrzeby, aby szukać karty miejskiej po kieszeniach, w portfelu czy torbie, tylko za każdym razem mamy wszystko pod ręką na odwrocie swojego telefonu. Niby mały gadżet, a jakże ułatwia życie!

Jest takie coś w Polsce, czy mam inwestować w to miliony $$$ i zacząć sprowadzać do Polski? :)


1 komentarz:

  1. Przyklejanej gumy jeszcze nie widziałem, ślij pierwszy kontener! :D

    OdpowiedzUsuń