niedziela, 25 czerwca 2017

Mobilizacja służb

Na lato chyba zaczęła się mobilizacja służb bezpieczeństwa. Każdy prom Manhattan < - > Staten Island jest od teraz eskortowany przez dwie łodzie straży przybrzeżnej z karabinami i żołnierzem na przodzie. Co tylko jakaś jednostka zbliży się do statku to wtedy straż wymusza trzymanie bezpiecznej odległości. Na pokładzie nie jest gorzej. Ostatnim razem naliczyłem 10 policjantów na pokładzie.


Ostatnio byłem również świadkiem obławy policji. W okolicach mojego domu, ktoś na rowerze zaczął uciekać policji i w 2 minuty chyba z 10 radiowozów pojawiło się w okolicy, oraz kilka wozów tajniaków. Ale co najdziwniejsze, to to, że nagle jedna z taksówek zamieniła się wóz policyjny. Normalnie uruchomiła syreny oraz lampy ostrzegawcze i włączyła się w pościg. Jak widać policjanci ukryci się wszędzie.

Mnie się niestety nie udało tego zarejestrować, bo za szybko się wszystko działo, ale tu z pomocą przychodzi internet. Przeszukałem youtube i oczywiście znalazł się filmik o tej właśnie taksówce:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz