sobota, 3 czerwca 2017

Czas na San Diego!

Kolejny dowód na to, że warto aplikować wszędzie i o wszystko. W Stanach, ze względu na koszty studiów, oferta stypendialna jest bardzo rozwinięta, czy to na same studia, czy też, na wyjazdy naukowe, konferencje. Od razu po przyjeździe, zarejestrowałem się w organizacji ASCE (American Society of Civil Engineers) oraz w SME (Society for Mining, Metallurgy, and Exploration). Członkostwo jest darmowe w ASCE, a w SME koszt to $30 rocznie. 

I to właśnie ta druga organizacja współorganizuję konferencję RETC (Rapid Excavation & Tunneling Conference) w dniach 4-7 czerwca w San Diego w Kalifornii, czyli największą konferencję w temacie budowy tuneli, czyli to czym chciałbym się zajmować w przyszłości. Dla studentów były przygotowane stypendia na wyjazd. Złożyłem aplikację i dostałem stypendium o łącznej wartości ok. $2000 na wyjazd do San Diego. 

Jest to niesamowita okazja spotkania najbardziej doświadczonych ludzi z mojej branży i złapać z nimi kontakt. Co więcej, będę miał możliwość poznania również ludzi z mojej firmy WSP, z oddziału z Los Angeles. 

Następne 3 strefy czasowe do pokonania. Czas ruszać na West Side!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz