czwartek, 7 września 2017

Ostatni dzień pracy!

I tak zakończyła się moja przygoda, przynajmniej na jakiś czas, z firmą WSP USA Inc. Po 6 miesiącach praktyk, najpierw wiosennych, a potem letnich, czas wracać na uczelnię i zacząć pracę nad pracą magisterską. 
Firma WSP została ostatnio wybrana najlepszą firmą projektową na świecie, spośród 225 firm ogółem. Zatrudnia ona ok. 36 000 pracowników w ponad 500 biurach w 40 krajach na świecie. I mam to szczęście, że mogłem pracować w jej największym biurze w Nowym Jorku w One Penn Plaza. Tylko w jednym biurze pracuje 1000 pracowników, a w mojej grupie Geotech-Tunneling ok. 60 osób. W samej tylko mojej grupie miałem ludzi z Kolumbii, Grecji, Chin, Turcji, Iranu, Indii, Kanady, Czech, Anglii, Polski i oczywiście ze Stanów Zjednoczonych. Pod tym względem, to ciężko znaleźć firmą z takim mixem narodowościowym. 

W branży tunelowej, firma WSP jest światowym liderem, i dlatego też chyba nie mogłem trafić lepiej. Za pół roku kończę studia i na pewno będę się starał, aby powrócić do tej firmy, ale już na stałe.

Zgodnie z tradycją w naszej firmie, na koniec mojego pobytu zafundowałem ciacho dla mojej grupy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz