poniedziałek, 2 października 2017

Pulaski Parade 2017

Co roku, w pierwszą niedzielę października, odbywa się Parada Pułaskiego. W tym roku wypada 80. jubileuszowa rocznica tej Parady. W poprzednim roku, niewiadomo czemu nie było mnie tam, to postanowiłem, że w tym roku już muszę się pojawić. 

Parada odbywa się na najsłynniejszej ulicy Nowego Jorku, czyli Fifth Avenue (5. Aleja), od 36. ulicy do 56 ulicy. Uczestniczyło w niej tysiące ludzi polskiego pochodzenia. Na trasie ustawiło się mnóstwo Polaków oraz turystów. To był chyba jedyny taki dzień w roku, kiedy można było usłyszeć na całych Manhattanie takie hity jak: "Ona tańczy dla mnie", "Ona czuje we mnie piniądz" czy "Przez Twe Oczy Zielone". A przynajmniej to te co ja zapamiętałem :)



Ja razem z innymi polskimi studentami szliśmy wspólnie jako Polish Club at Columbia University.  Udało się nam nawet zrobić sobie zdjęcie z naszym konsulem generalnym w Nowym Jorku, Maciejem Golubiewskim. 

 

Galeria:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz