czwartek, 12 października 2017

Moja ulica taka sławna!

Tylko w Nowym Jorku takie rzeczy. Wychodzę sobie z domu, a tu na mojej ulicy kręcą sobie serial. Z ciekawości sprawdziłem sobie o jaki serial chodzi i czy grają tam jakieś gwiazdy. Serial to Deception, a grają w nim m.in. Vinni Jones i Amaury Nolasco. Ci co oglądali serial Prison Break od razu zauważą, po zdjęciu, o kogo chodzi. Był to jeden z uciekinierów z więzienia Fox River State Penitentiary. 


Razem z aktorami, na planie było chyba z 200 osób! Sporo jak na parę scen. Myślałem, że da się usłyszeć ich grę aktorską, ale nic z tego. Oni mówią tam tak cicho, że wygląda to tak, jakby tylko udawali, że coś mówią. Ten mikrofon nad ich głowami pewnie wyłapuje jednak ich głosy. 

Jakoś dwa tygodnie temu w barze 1020, który znajduje się również przy mojej ulicy, kręcili sceny do odcinka Law and Order (pol. Prawo i porządek). Czekam na jakieś większe produkcje. Może uda się wtedy zrobić jakieś zdjęcie z gwiazdami z Hollywood!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz