czwartek, 2 marca 2017

Kiedy można się spodziewać wyników rekrutacji?

Zbliża się czas w którym to uczelnie amerykańskie wysyłają listy, w których informują o akceptacji lub odrzuceniu naszej kandydatury. W czasie kiedy ja składałem aplikacje, nie miałem za bardzo pojęcia kiedy przyjdą wyniki rekrutacji. I czekałem tak jeden miesiąc, potem drugi, trzeci itd. Wyniki nie nadchodzą tak szybko jak mi się to wtedy wydawało. Każdy e-mail powodował u mnie stres, ale taki pozytywny.

Dlatego też, pomyślałem, że warto wiedzieć mniej więcej kiedy można się spodziewać wyników z poszczególnych uczelni, a dokładniej, z tych do których ja aplikowałem:
  • Rhode Island University - 3 marca
  • Columbia University - 7 marca (video rozmowa), 25 marca (wyniki)
  • Tufts University - 10 marca
  • Massachusetts Institute of Technology - 11 marca
  • Drexel University - 5 kwietnia
  • University of Connecticut - 25 maja
  • New York University - 14 czerwca
Aplikacje rozpoczynały się już w grudniu (MIT), a ostatnią aplikację wysłałem do NYU (15 luty). Do NYU, to podejrzewam, że byłem na liście rezerwowej i dlatego wyniki dostałem tak późno, bo normalnie to przychodzą w okolicach marca-kwietnia. 

Samo oczekiwanie na wyniki też wspominam dobrze. Składając aplikację nie miałem pojęcia, czy w ogóle mam jakieś szanse, żeby się dostać. I każdego dnia przeglądałem pocztę milion razy czy czasem nie dostałem już maila. Trochę jak z grą w Lotto. Chociaż szanse masz znikome to i tak czekasz na wyniki i po cichu liczysz na wygraną. Tak właśnie się czułem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz