niedziela, 21 sierpnia 2016

Poznawanie NY

Na mapie to jezioro w Central Parku zdaje się być małe..

Ostatnie dni spędziłem jeżdząc w różne część miasta, poznając okolicę. Na razie jest troche za dużo turystów i za duże kolejki, żeby gdziekolwiek wchodzić i zwiedzać, takze wszystko oglądam z zewnątrz. Poza tym jest tu tyle atrakcji, że ciężko zdecydować co konktretnego zwiedzać danego dnia.

Jadąc metrem spotkałem ciekawy zespół muzyczny. To, że można spotkać muzyków w metrze może nie jest jakąś nowością, ale niektórzy są naprawde dobrzy! Poznajcie Drumadics:

Ze względu na ograniczenia co do pliku, jakość jest słaba. 

Niektórzy muzycy zbierają pieniądze do kubka, a inni do czapki. Ci mają takie wsparcie, że wystawili wiadro.

Nie obyło się również bez wizyty w najpopularniejszym hipermarkecie USA, czyli Walmart. Niestety w Nowym Jorku go nie ma także trzeba przejechać się do New Jersey. Ale ze względu na dużo niższe ceny, jest to jak najbardziej opłacalne. Same zakupy są już atrakcją, bo przez to, że 90% produktów jest mi obcych to spędziłem tam pare godzin kupując jedzenie.

 Jestem fanem Pringles'ów, także to zrobiło na mnie wrażenie :)

Parę ujęć z centrum:

Times Square

One World Trade Center

Brooklyn Bridge

Widok na Manhattan z Governors Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz